Forum służy do prowadzenia rozgrywek PBF. Powstało w zamyśle grania w RPG tekstowe.
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Jeżeli ktoś jest chętny to niech da znać. Wystartuję kiedy zbierze się sześciu chętnych. Proponuję podstawkę (II edycja) na normalnych zasadach (bez żadnych losów bitwy) z losowaniem rodów i tajną dyplomacją. Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi/pomysły to napisanie o nich byłoby mile widziane.
Gracze:
1. Hasimir
2. Artemisia
3. Adword
4. Filip shadoa
5. WojtazZzZ
6. legolas
Mamy komplet!
Ściągawka jakie karty jeszcze zostały (będę skreślał te, które pójdą):
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty dowódców:
Greyjoy:
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Lannister:
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Tyrell:
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Stark:
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.
Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Martell:
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Znalazłem dosyć ciekawe karty kryzysów (działają identycznie jak dzicy). Z tego co czytałem na forach były one znacznie ciekawsze niż
karty dzikich. Jakbyście mieli coś bardzo przeciwko to napiszcie. Oto one:
Karty Kryzysów:
Aktualną kartę kryzysu widział: Lannister
Kartę na spodzie talii widział: nikt
Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.
Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.
Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.
Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.
Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.
Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).
Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Daję znać.
Mogą być Twoje zasady (szczególnie że ty, w przeciwieństwie do mnie, znasz jak działają te zasady z praktyki).
Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell
Offline
Ok, jeden jest. Zostało jeszcze pięciu.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Ha, też się zgłaszam!
Filip de Raad mi powiedział, że nie masz fulla jeszcze, a na GOTa ja zawsze chętnie
Alicja Kluczek, IB
Offline
Ok, jesteś w grze. Mam nadzieję że zbieranie graczy nie zajmie więcej niż sama gra...
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Ja moge zagrać
Offline
Jeśli tak dalej pójdzie to zaczniemy za trochę ponad tydzień;)
Edit: No nie do końca. W najbliższy piątek jadę i wracam w niedzielę więc wtedy nie będę na nic odpowiadał. Mam nadzieję że uda się wystartować w poniedziałek.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Paczaj Paweł, zarejstrowałem się
Filip
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Ok, wiem kto prawdopodobnie będzie ostatnią osobą więc losuję:
Hasimir - Stark
Artemisia - Martell
Adword - Baratheon
shadoa - Lannister
WojtazZzZ - Greyjoy
legolas - Tyrell
Jak chcecie się zamienić rodami to niech chętni dogadają się we własnym zakresie i oboje dajcie mi znać na priva to poprawię. Macie czas do końca świąt bo przez święta nie za bardzo będę mógł odpisywać. Ewentualnie możecie mi wysłać rozkazy na pierwszą rundę.
Aktualna mapa:
http://tinyurl.com/c9cPYyAS8Kdxy2YclwUO
Czekam na rozkazy. Na razie dostałem je jedynie od Tyrella i Starka
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
wysłałem rozkazy
poza tym, może byśmy założyli jakiś chat albo coś tego typu
Ostatnio edytowany przez shadoa (2017-04-23 16:33:07)
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Jak wysłałeś rozkazy Filipie to do mnie nie dotarły. Nie wiem czemu ale ich nie ma (czy wysłałeś je napewno jako prywatną wiadomość?). dostałem. Co do czatu to jakiś jest tutaj na forum. Kliknij na stronie głównej shoutbox i powinno cię tam wyrzucić. Nie wiem jak to działa, jeszcze z tego nie korzystałem. Czekamy tylko na artemisie.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
a co byście powiedzieli na założenie serwera na discordzie w celach szybszej komunikacji?
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Wszyscy już wysłali rozkazy! Aktualna mapa:
http://tinyurl.com/WYbov5Nf25PZ0Xh9w4tw (mam nadzieję że nie ma żadnego błędu...)
Kruk posłaniec: zmiana wsparcia w Lannisporcie na specjalną mobilkę
Ruchy w rundzie 1:
Najazdy:
Lannister - brak efektu
Marsze:
Baratheon
1) ruch jednym statkiem Shipbreaker Bay-> Blackwater Bay
2) marsz z Dragonstone do Kings Landing (siła 5 vs 5)
Lannister
1) marsz piechurem ze stoney step -> Riverrun (z ustanowieniem kontroli)
Stark
1) piechur z White Harbour-> Castle Black (rozumiem że ustanawia kontrolę)
2) Statek na the Narrow Sea
3) Rycerz z Winterfell na Fosę Cailin
Martell
1) piechur z Salt Shore -> Starfall (czy z ustanowieniem kontroli?)
2) piechota z Sunspear -> Yronwood
Greyjoy
1) statek - rozkaz zmieniony na umocnienie władzy (mamy nowego gracza greyjoya bo Janek nie lubi odpisywać)
2) piechur z marszem 0 do Seagardu (zakładam że ustanawia kontrolę)
Tyrell
1) statek z Redwyne Straights->West Summer Sea
2) piechur z Highgarden -> Oldtown
rycerz ->Starfall (bitwa)
(mapa po tych ruchach: http://tinyurl.com/vZ52ZHRkTzHoCQ7kQFWy)
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
ej czemu nic nie idzie do przodu?
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Bitwa o Starfall
Tyrell (2) vs Martell (1)
Dowódcy:
Tyrell: Randyl Tarly (2), miecz
Martell: Arianne Martell (1)
Odpala się tekst Arianne Martell i Tyrell nie może wejść na terytorium (wraca skąd przyszedł). Natomiast Martell nie ma już czym dokonać odwrotu.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Umocnienia władzy:
Greyjoy - +3
Tyrell - +2
Lannister - ? (niech napisze co robi)
Mapa: http://tinyurl.com/lu20HKHxZXoinLVEf5X5
Ciągle czekam na dowódcę od Martella.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Filip mobilizuje piechura i statek na morzu (naniosę to na mapę jak wrócę do domu). Z kart westeros wyleciało:
1) Zaopatrzenie
2) Mroczne skrzydła, mrocze słowa (czekam na decyzję posiadacza kruka) [Dzicy]
3) Nie można przydzielać marszu +1 [Dzicy]
Mapa (przed mrocznymi skrzydłami): http://tinyurl.com/cMlXPAzqqSSCoNoSlwYp
Poza tym czekam na rozkazy.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
kto w końcu gra greyjoyem? Taka dość przydatna informacja w dyplomacji, w szczególności tajnej
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Greyjoyem gra maksio972 (może niedługo się pokaże).
Lannister wybrał opcję że każdy pobiera żetony władzy:
Stark - +2
Martell - +1
Baratheon - +4
Lannister - +2
Greyjoy - +3
Tyrell - +1
mapa: http://tinyurl.com/7VE3LLtEZJw40ISmlVt1
Czekam na rozkazy (mam już od połowy graczy).
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Na razie zrobiłem tyle (w szkole więc mogą być błędy):
Kompletna mapa:
http://tinyurl.com/G7sjtn3dLlQ9RB6AT2nf
Jakby co możecie pisać w temacie głównym co robicie z rozkazami, nie musicie mi wysyłać privów (chyba że tak Wam wygodniej).
Czekam na kruka posłańca.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Kruk posłaniec: sprawdzenie wierzchniej karty kryzysu (zostaje na wierzchu)
Najazdy: brak
Marsze:
Baratheon
1) piechur (?) z Kings Landing -> Crackclaw Point
Lannister
1) piechur z Lannisportu -> Stoney Sept
rycerz -> Riverrun
2) piechur z Riverrun -> Seagard
Stark
1) piechur z Castle Black -> Karhold (zakładam że ustanawia kontrolę)
Martell
1) piechur z Yronwood -> Storms End (ustanawiasz kontrolę?)
Greyjoy
1) Piechór z Seagard -> Flint`s Finger (zakładam że nie ustanawiasz kontroli... chyba że jest inaczej )
2) statek z portu wypływa na wolność
Tyrell
1) bierze to czego mu się nie udało poprzednio: wysogród-> Starfall
2) okręt do East Summer Sea
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Zostaje na górze
Wysłałem ci pierwszy marsz Paweł
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Umocnienia władzy:
Stark - mobilizuje statek na wodę i piechura
Martell - rycerzy
Baratheon +2
Lannister null
Greyjoy też null
Tyrell +3
Mapa: http://tinyurl.com/VDh3vxh48FzOBbjH1HYL
Poza tym jadę z moją klasą (1f) do Rogowa od poniedziałku do środy więc będę miał bardzo utrudniony dostęp do forum.
Wiadomość dodana po 11 h 54 min 08 s:
Żeby trochę przyspieszyć pozwolę sobie odkryć pierwszą kartę z talii westeros:
Tura III
1) Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz
Proponuję aby wszyscy wysyłali co robią jednocześnie, chyba że uważacie że koniecznie chcecie mobilizować w kolejności.
Baratheon - piechur i statek w dragonstone, rycerz w Kings Landing i upgrade do rycerza w Crackclaw Point
Lannister - statek (do portu) i piechur w lannisporcie, po rycerzyku w pozostałych twierdzach
Stark - statek do portu i piechur w Winterfell i piechur w Moat Cailin
Martell - siege w Sunspear i upgrade do rycerza w Storm's End
Greyjoy - upgrade do rycerza i statek na wodę w Pyke a w Flint's Finger pojawia się siege
Tyrell - pojawiają się statki na West Summer Sea i Redwyne Straights, siege w Oldtown oraz piechur w Starfall
Mam nadzieję że nic nie pomyliłem...
Mapa: http://tinyurl.com/Iggm4sUy5PrkRkucJFOh
Ostatnio edytowany przez Gods of Kobol (2017-06-09 08:10:19)
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
To myślę że już mogę odkryć drugą kartę:
2)Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Na razie mam licytację na żelazny tron od: Tyrella, Starka i na oko tyle.
Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty