Play by Forum

Forum służy do prowadzenia rozgrywek PBF. Powstało w zamyśle grania w RPG tekstowe.

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-02-09 17:43:57

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
Windows 7Firefox 51.0

Temat Ogólny (Tu zacznij)

Budowa Karty Postaci i Kilka Słów o Mechanice
1. Imię i/lub przydomek
2. Rasa:
- Człowiek - Może na start wybrać dodatkową dowolną umiejętność.
- Elf - +2 mądrość +2 inteligencja -2 siła
- Krasnolud - +2 siła +2 wytrzymałość -1 zwinność -1 mądrość
- Goblin - +2 zwinność +2 zręczność -2 charyzma
- Khajiit/Rakshasa - +3 zwinność +1 siła +1 zręczność -2 inteligencja -1 mądrość
- Wampir - Może się regenerować wysysając cudzą krew oraz teleportować na krótkie odległości.
- Wilkołak - Może w dowolnym momencie zmienić postać na wilczą (czym bliżej pełni tym łatwiej), co zapewnia im +2 do siły, wytrzymałości i zwinności i -2 do reszty statystyk.
- Mroczny Elf - +1 mądrość +1 inteligencja +2 zręczność -2 siła
- Pół-elf - -1 charyzma, Zaczyna z jedną umiejętnością od razu na poziomie zaawansowanym.
Jeśli ktoś będzie potrzebował jeszcze jakiejś rasy, to proszę o kontakt ze Mną.
3. Wiek, dopasowany do rasy.
4. Tu opiszcie wygląd zewnętrzny.
5. Charakter - wszystko co się składa na zachowanie Waszej postaci.
6. Klasy:
Wojownik - zaczyna z min. jedną bojową (tzn. broń biała lub "inną bojową") umiejętnością. Może osiągać arcymistrzostwo w jednej i mistrzostwo w dwóch bojowych umiejętnościach. +2 siła +2 wytrzymałość +1 zręczność-2 mądrość -1 inteligencja
Mag - zaczyna z min. jedną magiczną umiejętnością. Może osiągnąć mistrzostwo w czterech magicznych umiejętnościach. +4 mądrość +2 inteligencja -2 siła -1 wytrzymałość -1 zwinność
Zelota - zaczyna z min. jedną magiczną i jedną bojową umiejętnością. Może osiągnąć mistrzostwo w dwóch bojowych i dwóch magicznych umiejętnościach. +1 siła +1 inteligencja
Łotr - zaczyna z min. jedną złodziejską zdolnością. Może osiągnąć w jednej z nich arcymistrzostwo i w dwóch dowolnych mistrzostwo. +3 zręczność +2 zwinność -1 siła -2 wytrzymałość
Kapłan - zaczyna z min. jedną magiczną umiejętnością. Może osiągnąć arcymistrzostwo w jednej magicznej umiejętności i mistrzostwo w drugiej. Nie może się posługiwać magią przeciwną (Ład-Chaos i Życie-Mrok. Dla Natury zakazany jest także Chaos). +4 inteligencja +2 mądrość +2 charyzma -2 siła -2 wytrzymałość -2 zwinność
Łowca - zaczyna z min. jedną łowiecką umiejętnością. Może osiągnąć arcymistrzostwo w jednej z nich i mistrzostwo w dwóch dowolnych innych. +4 zwinność +2 zręczność -2 siła -1 inteligencja -1 mądrość
Dowódca - zaczyna z min. jedną umiejętnością przywódczą. Może osiągnąć arcymistrzowstwo w jednej z nich i mistrzostwo w dwóch dowolnych.
+4 charyzma, +2 siła -2 zręczność -2 zwinność
Jeśli brakuje wam jakiejś opcji, piszcie do mnie prywatnie.
7. Statystyki (Macie 30 punktów + bonusy. Na jedną statystykę możecie przydzielić z przedziału 0-7 punktów + bonusy):
Siła - Krzepa w łapach. Przydatne szczególnie w walce wręcz.
Zręczność - Głównie zdolności manualne. Potrzebne głównie do posługiwania się zdolnościami łowieckimi i złodziejskimi. Przydatne także w trafianiu przeciwnika wręcz (zadaje się dokładniejsze ciosy).
Wytrzymałość - Ile dacie radę przeżyć.
Zwinność - Prędkość biegu itp. Przydatne także w trafianiu przeciwnika wręcz (zadaje się szybsze ciosy).
Inteligencja - Wrodzone zdolności magiczne, zależy od nich głównie czy dacie radę rzucić zaklęcie.
Mądrość - Wiedza i obycie, decyduje o ilości many.
Charyzma - Zdolność perswazji, rzutuje na rzuty lojalnościowe i przekonywanie innych.
8. Umiejętności - Macie do wyboru trzy dowolne (ale aby nie łamać przypisów przy klasie). I pamiętajcie - niektóre rasy mają predyspozycje do niektórych umiejętności (np. elfy do łuku), a w innych sobie nie radzą (np. gobliny z młotem). No chyba że mnie przekonacie... :
Broń Biała:
Miecz
Rapier
Młot
Włócznia
Topór
Sztylet
Proteza
Inne Bojowe:
Pancerz
Tarcza
Walka Dwiema Broniami
Unik
Wushu
Szkoły Magii:
Magia Chaosu - Daje panowanie nad ogniem i możliwość niszczenia przedmiotów. Na b. zaawansowanym poziomie pozwala przywoływać demony.
Magia Natury - Pozwala panować nad roślinami, wpływać na ziemię i przywoływać istoty żywe, a także czynić je podwładnymi.
Magia Ładu - Ta szkoła magii korzysta z czystej, niespaczonej esencji magicznej. Daje możliwość telekinezy, ochrony przed innymi czarami, a także formowania mocy magicznej w określone kształty (np. można w ten sposób wytworzyć magiczny pocisk). Później także daje możliwość telepatii.
Magia Mroku - Jest to sztuka oszukiwania umysłu, iluzji.
Magia Życia - Jest to sztuka oddziaływania na ludzki organizm.
Inne magiczne:
Rytownictwo - umiejętność pisania run magicznych.
Zaklinanie - możliwość ulepszania broni efektami magicznymi.
Alchemia - umiejętność tworzenia różnych dziwnych substancji.
Złodziejskie:
Skrytobójstwo
Skradanie się
Kradzież Kieszonkowa
Znajomość pułapek
Umiejętności Zwiadowcze - mówi więcej o ruchach wroga
Łowieckie:
Łuk
Kusza
Oprawianie Zwierzyny
Przywódcze:
Strategia - wpływa na działania dowodzonej armii na większych obszarach
Taktyka - wpływa na działania dowodzonej armii na polach bitew
Inspiracja - wpływa na lojalność żołnierzy
Admiralizacja - wpływa na działania dowodzonych okrętów w bitwach
Inne:
Krasomóstwo
Inżynieria
Zarządzanie
Rzeźbiarstwo
Kowalstwo
Ochrona Magiczna
Żeglarstwo
Weterynaria

9. Biografia - Nie ma obowiązku publicznego zdradzania całej przeszłości naszej postaci w temacie ogólnym. Jednak w przypadku chęci zatajenia jakichś pikantnych szczegółów, należy podzielić się z MG pełnym życiorysem na privie. Ta część razem z osobowością ma charakter walidacyjny. Chcesz grać Goblińskim Rycerzem? Postaraj się to może przekonasz MG do tak nietuzinkowego rozwiązania.
10. Towarzysze - Jeśli bohater podróżuje z towarzyszami, warto by ich tutaj opisać. Wybierajcie tylko w granicach rozsądku - nie będę akceptował towarzystwa wszechmogącego, nieśmiertelnego pół-boga.
11. Ekwipunek - Zasady podobne jak powyżej. Możecie mieć wszystko co chcecie... w granicach rozsądku oczywiście, a i ekwipunek nie działa jak w Skyrimie, więc nie... nie możecie mieć przy sobie 15 kusz i 10 mieczy :P

------------------
O rzucaniu kośćmi słów kilka - rzucać będę kośćmi k7 i modyfikował o bonus wynikający z statystyk i umiejętności. Co do korzyści wynikających z umiejętności rozwodzić się nie będę, a co do statystyk:
- Za każdy punkt poniżej 4 będę odejmował 1 od wyniku rzutu.
- Za 4 nie będzie modyfikatora.
- Za każdy punkt powyżej 4 (do 7) będę dodawał 1 do wyniku rzutu.
- Za wartości powyżej 7 będę dodawał 1 do wyniku rzutu co dwa punkty. (czyli +4 dla 8-9, +5 dla 10-11 itd.)

Magia przyjmie formę bardzo elastyczną. Polega to na tym, że nie daję wam księgi zaklęć, tylko sami wymyślacie zaklęcia, oparte o opanowane szkoły magii (szczegółowy schemat może opublikuję jak zrobię :P).

Kolejne umiejętności będę wam przydzielał ja, zależnie od tego co będzie się z wami działo (nie, nie będzie PD).

Co tam jeszcze... Jak macie jakieś pytania to jestem do usług, pewnie w najbliższym czasie sobie jeszcze o czymś przypomnę. KP po wypełnieniu wklejajcie tutaj, a pierwszy odpis dostaną wszyscy którzy ją załączą do, mniej więcej, końca przyszłego tygodnia właśnie wtedy.

EDIT:
No i jest. Umiejki możecie opanować w czterech stopniach - podstawa, zaawansowany, mistrzowski i arcymistrzowski. Na początku wybieracie tylko podstawy, każdą możecie opanować zaawansowanie, a wszystko inne jest uzależnione od klasy.

EDIT2: Jeśli można osiągnąć mistrzostwo np. w magicznej umiejce (lub jakiejkolwiek innej), to będzie można zamiast tego osiągnąć je w "innej".

EDIT3L Bardzo Ważne!!! W związku z zaawansowaniem gry, będzie istniała w różnych faza gry dodatkowa pula PD przyznawana nowym graczom. Obecnie jest to 4.


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#2 2017-02-09 17:57:22

Nie Czaha
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-02-09
Liczba postów: 352
WindowsChrome 56.0.2924.87

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

1.    Imię: Caryll Renegat lub Caryll z Farith
2.    Rasa: Człowiek
3.    Wiek: 27 lat
4.    Wygląd: Średniego wzrostu, blady, czarne oczy i włosy, mało charakterystyczne rysy twarzy
5.    Charakter: Za dużo nie mówi, jest raczej skryty, samolubny, nieprzyjemny w obyciu. Nienawidzi mówić o swojej przeszłości. Jest osobą zdecydowaną, by osiągnąć swoje cele.
6.    Klasa: Zelota
7.    Siła 6 +1
Zręczność 1
Wytrzymałość 4
Zwinność 5
Inteligencja 6 +1
Mądrość 7
Charyzma 1
8.    Broń Biała: Miecz
Walka Dwiema Broniami
Magia Chaosu
Alchemia
9.    Biografia: W poprzednim wcieleniu zwano go Avaraghenothorv. Był niezwykle potężnym magiem, członkiem Rady Uczonych Vartharu, której celem było wzniesienie się ponad ludzkość, do niemal boskiego stanu. Po nieudanych, katastrofalnie zakończonych eksperymentach uznał, że do sprawy trzeba podejść w inny sposób. Próbował użyć magii do stworzenia nowej istoty żywej, nadczłowieka. Jego próby skończyły się dla niego śmiercią, ale dzięki czystej mocy magicznej jego dusza zachowała się w zaklętym krysztale. Setki lat po upadku Vartharu dusza maga połączyła się z duszą nowonarodzonego dziecka, Carylla z Farith. W wieku 10 lat wykryto u niego zdolności magiczne i oddano do klasztoru. Tam wyszkolono go we władaniu charakterystycznymi dwoma mieczami i używaniu magii. Jego niepohamowana ambicja związana ze stanem jego duszy kazała mu uciec z klasztoru i Farith na dalekiej, zimnej północy. Odtąd jego nadrzędnym celem było wzniesienie się ponad słabości człowieczeństwa i był gotowy poświęcić dla tego wszystko.
10.    Towarzysze: Szary wilk Sophar
11.    Ekwipunek: Arathor (Długi miecz) i Nagarth (Krótki Miecz), Lekka zbroja łuskowa, Ostrzałka do mieczy, Zestaw alchemiczny, halucynogenne zioła, zdobiony amulet z Farith, mapa, jedzonko, złoto


I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come

Offline

#3 2017-02-10 18:34:02

Gods of Kobol
King of the Seven Kingdoms
Skąd: King's Landing
Dołączył: 2017-02-08
Liczba postów: 196
Windows 8.1Chrome 56.0.2924.87

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

1) Imię: Elendil
2) Rasa: Elf
3) Wiek: 20 lat ludzkich, dokładny wiek nieznany
4) Wygląd: Średniego wzrostu, chudy, szaroniebieskie oczy, niczym nie wyróżniająca twarz
5) Cechy charakteru: Ciężkie przejścia w trakcie życia uczyniły go postacią zamkniętą w sobie, mało komunikatywną. Żywi głęboką niechęć do wszystkich ludzi. Prawie zawsze wybierze drogę dającą największą szansę przeżycia i zysku (w tej kolejności). Preferuje stosowanie podstępu niż otwartych rozwiązań.
6) Klasa: Łowca
7) Przydział punktów cech:
Siła: 6 (-2 -2)
Zręczność: 7 (+2)
Wytrzymałość: 3
Zwinność: 5 (+4)
Inteligencja: 4 (+2, -1)
Mądrość: 4 (+2, -1)
Charyzma: 1
8) Biografia: W dzieciństwie Elendila na jego miasto napadli ludzie. Cudem ocalony z pogromu uciekł do pobliskiego lasu. Po kilku dniach wycieńczony dotarł do chatki Anangala - nieco dziwnego maga mieszkającego w środku lasu żyjącego z tego co upolował. W trakcie długiego pobytu u pustelnika Las stawał się coraz mniej tajemniczy. Okazało się, że puszcza nie tylko zabija. Potrafi hojnie obdarować tych, którzy wiedzą jak i gdzie szukać. Jednak nauka nie była prosta: "Co ty sobie myślisz, że łuk to zabawka? Jeśli tak, to masz bardziej pomylone w głowie niż ja. Tą ręką trzymasz, tą naciągasz a tam strzelasz. Nie! Nie we mnie! W tamto drzewo!". Mineło kilka lat...
Jednak nie da się żyć będąc całkowicie odseparowanym od cywilizacji. Ciężko w lesie znaleźć groty do strzał. W związku z tym Anangal i Elendil wybrali się do pobliskiej wioski. Jednak, w trakcie nocy, zostali napadnięci. Mag, który akurat trzymał wartę dał się zaskoczyć. Obudzony podejrzanymi odgłosami elf natychmiast zorientował się co się dzieje. Odżyły wspomnienia z dzieciństwa. Łuk sam wpadł mu w ręce. Pierwszy opryszek nawet nie zorientował się co go zabiło. Drugi okazał się na tyle niemądry, że rzucił się w kierunku wroga. Nie zdążył dobiec. Trzeci dostał strzałę w nogę. Ze strachem w oczach, widząc zbliżającego się strzelca wrzasnął:"Litości, ja nic nie zrobiłem!". Elendil spojrzał na ciało mistrza. Okazał mu litość. Ten łotr nie zasługiwał na taką czystą śmierć...
Historia lubi się powtarzać. Znowu ludzie odebrali mu wszystko co miał. Elendil opuścił las. Nie miał tam po co wracać...

9) Umiejki:
łuk
oprawianie zwierzyny
szkoła magii: magia natury
10) Towarzysz: chwilowo brak
11) Ekwipunek:
maskująca peleryna z kapturem (Elendil prawie zawsze ma zakrytą twarz aby nie wydało się od razu, że jest elfem)
cisowy łuk Anangala
nóż myśliwski
kołczan z kompletem strzał
groty+lotki do strzał, starczy na zrobienie ok. 30 strzał
sakiewka ziół leczniczych
narzędzia do rozpalania ognia (krzesiwo + hubka)
trochę pieniędzy w sakiewce

Poza tym jest to moja pierwsza gra rpg, więc od czasu do czasu mogą się pojawiać różne kwiatki z mojej strony (oczywiście nieplanowane [dblpt]P ). Dlatego jakbym zrobił coś takiego to proszę o interwencję [dblpt])


Elendil from Hause Targaryen, the First of His Name, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm, Master of Board Games.

Offline

#4 2017-02-11 23:49:08

OhMyGodcat
Pani Puszczalska
Skąd: Burdel
Dołączył: 2017-02-11
Liczba postów: 477
WindowsFirefox 47.0

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Zdolności – SZTYLET CIACH CIACH CIACH, Kradzież kieszonkowa, skradanie się (shhhhh)
Koci łotrzyk (mrau)
Sila - 2
Zrecznosc - 5
Wytrzymalosc - 6
Zwinnosc - 4
Inteligencja - 3
Madrosc - 4
Charyzma - 6
Imię: Ri’saad
Wiek – 21 lat
Wygląd zewnętrzny – jestem futrzasty (obviously), wysokość przeciętna, sierść jest taka średniej długości (ażeby mi cieplutko było), koloru szarego; włosów nie posiadam, bo mam na głowie sierść (a więc łysy nie jestem!), oczęta o kolorze jasnego szmaragdu, uszy jak u kota (stojące, można je miziać), nos jak u kota, oczywiście mam kły, ale nie wystają mi z gęby jak morsowi, Mam pazurowate paznokcie (wiesz, potrafią zrobic drapu drapu i szramy przy tym).
Charakter – Lubi pieniądze, a nawet BARDZO je lubi. Nie przeszkadza mu łamanie prawa. Preferuje rozwiązania subtelne i nieprzyciągające uwagi (co nie znaczy, że zawsze tak to wychodzi). Uwielbia łgać i kłamać by osiągnąć swoje cele. Ogółem uwielbia rozmawiać , to człowiek stworzenie towarzyskie i łatwo nawiązuje z innymi niewrogie kontakty. Do życia ma podejście dosyć pozytywne (jak można nie cieszyć się życiem na myśl o tych wszystkich pieniądzach do skradzenia?) O ile umie zachowywać się jak arystokracja, z reguły tego nie robi. Nie po to się w końcu żyje, żeby przestrzegać jakiś durnych zwyczajów jak otwieranie kobietom drzwi czy gadanie ze wszystkimi jak nawalony poeta. Jak na razie chce podróżować i zdobyć pieniądze na rozkręcenie swojego własnego handlarskiego biznesu, a i nie pogardzi kobietą która zechce założyć z nim rodzinę…
Historyjka – Ogółem, wychowałem się w ciepłym, pustynnym rodzimym kraju, w szczęśliwej rodzinie. Stereotypowy khajiit lubi kraść i robić wszystko po cichu. Powiem szczerze, nie będę tą wybitną jednostką, która będzie sprzeciwiała się stereotypom – lubię podbierać to i tamto, kłamać by wykpić się z kłopotów etc. Życie było szczęśliwe i dostatnie, miałem znajomych, ale było strasznie NUDNO. Zero zabawy z moimi rodzicami, którzy traktowali mnie jak szklany posążek, co jak spadnie, to rozpadnie się w pizdu kawałeczków. Więc często, żeby móc się zabawić, musiałem łgać rodzicom/wykradać się, żeby wyjść na miasto i się zabawić w towarzystwie, na widok którego moi rodzice zeszliby na zawał. Ach, te cudowne akcje które odwalaliśmy… A najlepsze jest to, że ci nic nie warci strażnicy nigdy nas nie złapali! Kiedy stuknęła mi 18, postanowiłem poszukać szczęścia gdzieś indziej. I tak trafiłem do… zaraz, jak się tak kraina nazywa? No nieważne, wiecie o co chodzi. Lubię sztylety, gdyż łatwo je przemycić, a potem dźgnąć kogoś w szyję lub krąg szyjny, by zaliczyć insta killa na tych gówno wartych gnojkach. Ale dźgam w ostateczności. Łatwiej wykpić się w końcu z kradzieży aniżeli morderstwa, co nie? A poza tym, to kłóciło by się z moją moralnością. W każdym razie, co, jestem przydatny, bo potrafię coś, nawet więcej niż większość przybłęd która się pewnie przetoczyła jako kandydaci do ekipy. Szukam tu przygody, zanim się wreszcie ustatkuję, a jaka może być lepsza przygoda niż… cokolwiek tam mamy zrobić.
Ekwipunek: Mam sztylety sztuk dwa, profesjonalną zbroję skórzaną (pełen set), pojemne kieszenie w tejże zbroi, trochę złota. Także jakiś fajny amulet, co to daje mi łatwiejsze bycie sneaky. Mapa też, co by wiedzieć gdzie się znajduję. Moja zbroja ma parę ukrytych kieszeni (takich, ktorych nie widac, nawet jak cos sie tam upcha)

Ostatnio edytowany przez OhMyGodcat (2017-02-11 23:49:27)


Bardzo głęboki cytat który pokazuje jakim to ja jestem filozofem i dużo wiem o życiu oraz ukazujący moje zdolności szukania informacji w google.

Offline

#5 2017-02-27 21:39:31

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
WindowsChrome 51.0.2704.79

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Dobra, podsumowując pierwszy tydzień, od teraz waszym postaciom przybyło następujących umiejętności:
Caryll - Wushu
Elendil - Sztylet
Ri'saad - Żeglarstwo


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#6 2017-03-04 23:38:19

WojtazZzZ
Gracz
Dołączył: 2017-03-04
Liczba postów: 48
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Hogath miał bardzo burzliwe dzieciństwo. Nie dość, że był niechcianym dzieckiem, to przy porodzie umarła jego matka. Ojciec nienawidził go z całego serca i przy każdej sposobności dawał mu do zrozumienia, że bardziej by się cieszył, gdyby Hogath nigdy się nie urodził. Młody wampir w wieku lat 15 opuścił domowe siedliszcze i wyruszył w świat. Podczas swojej podróży nauczył się naśladować ludzi w takim stopniu, że mentalnie zespolił się z tą rasą.
W wieku 76 lat zakochał się bezgranicznie w pewnej młodej dziewczynie, o której względy stoczył bój na śmierć i życie z Rudolfem, chłopem ze wsi Brzoziny. Będąc jednak niedoświadczonym w takich walkach otrzymał śmiertelny cios widłami, po czym został brutalnie poćwiartowany i zakopany w ziemi.
Hogath regenerował się przez dobre 20 lat, a po odrodzeniu ogarnął go bezgraniczny gniew, który sprawił, że pewnej nocy zakradł się do domu Rudolfa, po czym wyssał z niego krew, zamordował jego żonę i dzieci oraz spalił całą wioskę. Był wampirem nadpobudliwym i nadgorliwym, kierował się przede wszystkim zasadą : "jest człowiek jest problem, nie ma człowieka nie ma problemu".
W młodym wieku nasz wampir lubował się w brutalnych mordach i upijaniu się krwią śmiertelników, jednakże wraz z dorastaniem starał się opanowywać poczucie żądzy krwi. Zamiast tego zaczął wieść hulaszcze życie, nie potrafił bowiem powstrzymać się od innych używek i nałogów. Aby zarobić na życie Hogath zatrudnił się w regularnym wojsku, lecz podczas pierwszej walnej bitwy uciekł, gdyż uważał, że nie nadaje się do walki w ciężkozbrojnej piechocie, do której został przydzielony. Postanowił zostać skrytobójca i zarabiać na zabijaniu, gdyż była to jedyna profesja, którą potrafił należycie wykonywać. Po ukończeniu kilku pomniejszych zleceń, otrzymał propozycje od tajemniczego jegomościa zabicia króla Erastonu. Za jego głowę wyznaczał nieprzeciętną sumę 121 sztab czystego złota. Ów tajemna postać nie wyjawiła żadnych innych informacji, lecz nasz żądny pieniędzy Hogath przyjął zlecenie i jeszcze tego samego dnia wyruszył po głowę króla. Pod osłoną nocy wspiął się na kamienne mury pałacu władcy, po czym wkradł się do królewskich komnat. Stanął nad wielkim, baldachimowym łożem króla, śpiącego wraz z żona i 3-miesięcznym synkiem i bezszelestnie wyciągnął krótki, srebrny sztylet. W momencie, gdy zamachnął się aby zadać smiertelny cios spojrzał na ich małe, smacznie śpiące dziecko i pierwszy raz w życiu poczuł żal i wyrzuty sumienia, które męczyłyby go do końca życia po zabiciu jego ojca. Wiedział on bowiem, jak to jest nie mieć rodzica i pomimo że był niechciany, to i tak tęskno mu było do matki, której nawet nie zdążył poznać. Nie śmiał zrobić tego samego temu bezbronnemu chłopcu, więc schował sztylet do pochwy i postanowił uciec, gdy w tym samym momencie do komnaty wpadło pięciu uzbrojonych po zęby strażników. Hogath nie myśląc długo rzucił się w kierunku okna i zbijając szybę wyskoczył wprost do płynącej pod zamkiem fosy.
Po ucieczce z miasta Hogath postanowił skończyć z karierą zabójcy, gdyż zaczął szanowac cudze życie i nie był w stanie mordować z zimną krwią. Wyruszył w podróż w Góry Rude, gdzie osiadł na stałe i zbudował małą chatkę, w której wiódł pustelnicze życie. Jedynym jego zajęciem było wsłuchiwanie się w świst wiatru miotającego wierzchołkami drzew i pędzenie bimbru, który wykorzystywał jako zamiennik wody pitnej.

Wiadomość dodana po 12 h 32 min 04 s:
Klasa - wojownik
Siła - 4 (+2)
Wytrzymałość - 3 (+2)
Zręczność - 5 (+1)
Zwinność - 7
Inteligencja - 2 (-1)
Mądrość - 3 (-2)
Charyzma - 6

Offline

#7 2017-03-13 20:28:43

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
Windows 7Chrome 56.0.2924.87

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Mam dla was, tym razem, kilka ważnych spraw.

Nowe umiejki

Radujcie się, bo oto przynoszę wam dary w postaci:
- Dla Pawła Łuk zaawansowany
- Dla Mateusza Znajomość Pułapek
- Dla Michała Ochrona Magiczna
- Dla Janka Skradanie się

PD

Jako że moje przydziały mogą być... niezadowalająco zadowalające, dam wam system doświadczenia, abyście sami mogli kierować rozwojem swej postaci. A więc jak to działa?
Co jakiś czas będę wam przyznawał punkty doświadczenia, zależnie od waszej gry. Aby było ciekawiej, będę wam prowadził tajny spis waszych umiejętności i tam uzupełniał wasze wybory. A więc będziemy to robić in cognito i nikt nie będzie wiedział o waszych umiejętnościach. Co wam to da? Powiedzmy że np. Janek* szykuje się na walkę z np. Pawłem. Chce na niego przyszykować nową niespodziankę, żeby tamten się nie zorientował. Uczy się więc Magii Mroku. Dopóki jej nie użyje przed walką, Paweł nie będzie nic o niej wiedział i będzie mógł z nienacka jej użyć.
Na co możecie wydać PD?
- Nową umiejętność na poz. podstawowym (1 PD) (nie dotyczy magii)
- Podstawowy -> Zaawansowany (3 PD)
- Zaawansowany -> Mistrzowski (6 PD)
- Mistrzowski -> Arcymistrzowski (10 PD)
- Rozwój wybranej statystyki o 1 z prawdopodobieństwem 1/3 (1 PD)
- Może jeszcze kiedyś coś wymyślę.

* - Zbierzność imion przypadkowa.

System zasłóg, usłóg, wysłóg i rozsłóg wpływów


W Świecie kręci się kilka frakcji, które będą wam zlecały przeróżne misje/zadania. Wykonując je, otrzymacie od nich specjalne dary, wśród nich możliwość poznania nowej szkoły magii, ciekawe przedmioty, specjalne zakazane techniki i wiele więcej. Będę wam je naliczał samemu, w tajemnicy i informował personalnie o zdobytych datkach. Niedługo wstawię na stronę listę poznanych frakcji i co one oferują.


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#8 2017-03-15 08:59:46

Adword
Mistrz Odpisów
Dołączył: 2017-03-15
Liczba postów: 127
AndroidChrome 34.0.1847.114

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

1. Aldwen

2. Rasa:
- Elf - +2 mądrość +2 inteligencja -2 siła

3. Wiek 88 lata.

4. Wysoki elf o ciemnych włosach i szarych oczach. Niewyróżniające się rysy twarzy.

5. Jestem cichy zamknięty w sobie i spokojny. Skupiam się na zdobywaniu wiedzy i jej pogłębianiu.

6. Klasy:
Mag - zaczyna z min. jedną magiczną umiejętnością. Może osiągnąć mistrzostwo w trzech magicznych umiejętnościach. +4 mądrość +2 inteligencja -2 siła -1 wytrzymałość -1 zwinność

7. Statystyki:
Siła -  5-4=1
Zręczność - 2
Wytrzymałość - 5-1=4
Zwinność - 3-1=2
Inteligencja - 6+2+2=10
Mądrość - 6+4+2=12
Charyzma - 3

8. Umiejętności:
Magia Ładu
Zaklinanie
Rytownictwo

9. Biografia:
Urodziłem się w małej wiosce na mroźnej północy. Gdy osiągnąłem 20 lat przebyłem góry Rude, a następnie udałem się do Ost-angol, gdzie opanowywałem Magię Ładu. Po kilkunastu latach udałem się do Dartmoor, gdzie żyłem w niewielkiej chacie nad brzegiem oceanu. Po jakimś czasie opuściłem puszcę i zacząłm wędrownicze życie.

10. Towarzysze:
Chwilowo brak.

11. Ekwipunek :
- Mapa
- Jedzenie
- Kostur maga
- Złoto
- Szaty maga
- Narzędzia rytowniczek
- pas z dużą ilością sakiewek

Offline

#9 2017-03-16 16:34:59

Luna
Gracz
Dołączył: 2017-03-15
Liczba postów: 93
Windows 7Chrome 56.0.2924.87

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

1. Imię: Samantha
2. Rasa: Mroczny Elf
3. Wiek: 23 lata
4. Wygląd: Czarne włosy, bardzo ciemne oczy, jak na kobietę dość wysoka
5. Charakter: Lubi być niezależna. Ani zabijanie, ani ratowanie czyjegoś życia nie budzi w niej zbyt dużych emocji. Trochę za bardzo lubi pieniądze. Nie przepada za otwartą walką, a jej ulubioną taktyką jest wbijanie przeciwnikowi noża w plecy.
6. Klasa: Łotr
7. Statystyki:
Siła: 4 (-3)
Zręczność: 2 (+5)
Wytrzymałość: 5 (-2)
Zwinność: 5 (+2)
Inteligencja: 6 (+1)
Mądrość: 5 (+1)
Charyzma: 3
8. Umiejętności:
Magia Życia
Skrytobójstwo
Sztylet
9. Biografia:
Samantha jako dziecko została wysłana do szkoły Magii Życia, ponieważ jej rodzice pragnęli, by została uzdrowicielką. Tam opanowała podstawy tej dziedziny, ale niezbyt jej się tam podobało. W końcu spakowała swoje rzeczy i uciekła stamtąd. Jej rodzice nie byli tym, delikatnie mówiąc, zachwyceni. Oznajmili, że nie chcą mieć z Samanthą nic wspólnego i żeby nigdy więcej nie pokazywała się im na oczy. Samantha ciężko to przeżyła. Potem, aby zdobyć źródło utrzymania, imała się różnych zajęć, aż w końcu została płatnym zabójcą, ponieważ zorientowała się, że może na tym dobrze zarobić. Jednak pewnego razu, kiedy jej ofiara zaczęła błagać ją o litość, poczuła wyrzuty sumienia. Nie mogła się ich pozbyć i w końcu postanowiła porzucić karierę skrytobójcy. Obiecała też sobie nigdy więcej nie zabijać niewinnych. Jednak sumienie dalej ją męczyło i chciała jakoś odkupić dawne zbrodnie. Przypomniała sobie, że uczyła się Magii Życia i zaczęła ją wykorzystywać, aby pomagać ludziom. Przy okazji na tym też mogła trochę zarabiać. Musiała jednak ukrywać się przed swoimi niedawnymi zleceniodawcami, którym nie podobała się jej decyzja zejścia na dobrą drogę. Samantha jeszcze nie raz musiała wykorzystywać swoje skrytobójcze umiejętności, aby eliminować swoich wrogów, albo takich, którym nie podobało się, że jest elfem. Spędzała życie na jeździła od wioski do wioski i szukaniu zleceń na swoje uzdrawiające umiejętności.
10. Towarzysze:
Stary koń juczny, który nosi wszystko, co Samanta akurat posiada, wabi się Niezbyt Szybki. Ma zwyczaj nagle się zatrzymywać jeśli uzna, że podróż trwa za długo, i rusza dalej dopiero po zastosowaniu argumentów siłowych. Samantha go nie znosi, ale nie stać jej na lepszego wierzchowca.
11. Ekwipunek:
Cztery sztylety
Zioła do przyrządzania lekarstw i trucizn
Trochę pieniędzy
Płaszcz
Amulet ze szkoły Magii Życia, ułatwiający rzucanie zaklęć
Mapa
Krzesiwo

Offline

#10 2017-05-18 15:28:53

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
AndroidChrome 38.0.2125.102

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Dobra, jako że denerwuje mnie, jak ktoś ciągle mi narzeka, żebym pogonił niepiszących i sam napisał ma zwyczaj mieć przerwy w pisaniu, a poza tym wydłuża to czas narzekań pewnych osób fabułę, zakładam harmonogram dla osób nieobecnych:
- Po trzech dniach, dla działającego w grupie, będę rzucał kością na jego decyzję/znajdę kogoś kto raz podejmie za niego decyzję.
- Po siedmiu dniach siłą rozdzielę go z resztą grupy.
- Po miesięcznej nieobecności, każdego jestem gotów spermadeathować.
Wyżej wymienione okresy mogą zostać warunkowo wydłużone lub skrócone na prośbę zainteresowanego lub na skutek mojej decyzji (wtedy odpowiednio zainteresowanego uprzedzę). Limity te nie dotyczą świąt, a w czasie dłuższych przerw (np. wakacji) albo zrobię ogólną pauzę, albo odpowiednio je dostosuję.


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#11 2017-05-18 21:28:33

Nie Czaha
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-02-09
Liczba postów: 352
WindowsChrome 58.0.3029.110

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

K


I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come

Offline

#12 2017-05-26 08:16:26

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
AndroidChrome 38.0.2125.102

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Na prośbę Pewnych Osób (które na pewno nie są Pawłem, ani Antkiem), a poza ty, że system się sprawdza, fenomenalny system rozwoju umiejętności magicznych zostaje rozwinięty na wszystkie (od teraz ofc, jak ktoś w międzyczasie na tym zyskał to ma szczęście, ale nie będą te umiejętności traktowane jak "wrodzone"). Dodatkowym sposobem nauczenia się, zostaje także znalezienie odpowiednich książek tematycznych.


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#13 2017-06-22 22:40:10

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
Windows 7Firefox 54.0

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Dekret Królewski Boży


Stwierdziłem ostatnio, że zostały zaniedbane pewne sprawy, tzn. przedmioty "pospolite", zwykłe. A więc czas naprawić ten błąd.
Uzbrojenie
Będziecie dysponowali szeregiem różnych elementów pancerzy, które będą chroniły któreś (konkretne) części ciała. Każdy z pancerzy będzie miał określone wartości ochrony przed różnymi typami obrażeń - podstawowymi są fizyczne i od poszczególnych szkół magicznych (przy czym od niektórych może się to okazać zbyteczne - trudno sobie wyobrazić uderzenie od Magii Życia (oprócz promienia światła, który też wydaje się dla ludzi/elfów/khajiitów nieszkodliwe), które trzeba by bronić. Uzbrojenie będzie anihilowało część obrażeń od każdego ciosu (np. masz zbroję o obronie 2 do fizycznych. Dostajesz cios mieczem za 13, ale zbroja obniża wartość ciosu do 11). Dodatkowym problemem do rozwiązania jest miejsce uderzenia. Wydaje się logiczne, że hełm nie da obrony dla ciosu w pierś. Dlatego polecam Wam tutaj zapoznać się z "regułą dziewiątek".
http://www.lazyn.osp.org.pl/data/media/ … rzenia.JPG
Tarcze
W zasadzie tak samo jak powyższe, tylko tutaj gracz może określić, które miejsce osłania (domyślnie prawą pierś i okolicę, wielkość obszaru zależy od tarczy).
Pieniądze
Dla uproszczenia, będę się posługiwał od teraz jedynie srebrnikami.
Broń
Po pierwsze, trzeba mieć topór, żeby nim walczyć :P. Po drugie, broń może mieć określone specjalne właściwości, choćby zadawać dodatkowe obrażenia. Np. miecz, który równie dobrze może dodatkowo ciąć fizycznie, lub wypuszczać falę leczącą (jak głupie by to nie było :P). W końcu, są bronie służące do rzucania zaklęć - albo konkretnych, określonych, albo ogólnie z danej szkoły magii.
Co do kosturów; różdżek - w sumie działają identycznie jak zwykłe bronie, tylko zazwyczaj nie zadają obrażeń fizycznych.
Jak chcecie zwiększyć skuteczność obrażeń magicznych, zazwyczaj wystarczy dołączyć jakieś kamienie z magią. Jak fizyczne - choćby naostrzyć ostrze, dołączyć nowe.
Miejsca na przedmioty
Zabrania się zakładania dwóch zbroi na siebie równocześnie, trzymania w dłoniach więcej niż dwóch broni/tarcz/kosturów, noszenia więcej niż 20 pierścieni, 1 naszyjnika oraz czegokolwiek innego tego typu.

EDIT: Dorzuciłem nową klasę i z 5 nowych umiejętności


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#14 2017-07-02 18:46:17

Cioropis
Pierwsza Kosa śmierci, Trzeci liść Trzeciej kozy
Skąd: Ktoś gdzieś kiedyś powiedział
Dołączył: 2017-06-25
Liczba postów: 94
MacintoshSafari 602.1

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Budowa Karty Postaci i Kilka Słów o Mechanice

1. Imię : Keksimus Minimus Dickus Maksimus

2. Rasa:Kaukaska
- Człowiek
Hetero Sapiens

3. Wiek: 19
4. Tu opiszcie wygląd zewnętrzny.
191cm wzrostu
Włosy blond
Blizna na lewym udzie
80 kg wagi

5. Charakter
Złośliwy, okrutny aczkolwiek potrafiący udawać przyjaznego i wzbudzać zaufanie u innych. ,, Nie brać jeńców" 
6. Klasa:
Łotr

7. Statystyki (Macie 30 punktów + bonusy. Na jedną statystykę możecie przydzielić z przedziału 0-7 punktów + bonusy):
Siła :3-1
Zręczność :5+3
Wytrzymałość: 7-2
Zwinność :6+2
Inteligencja:3
Mądrość :3
Charyzma :3

8. Umiejętności:

Sztylet


Unik


Skrytobójstwo

Skradanie się
9. Biografia :
Urodzony na dalekich wyspach południowych wychował się na galerach i w portach nadmorskich metropolii, razem ze swoją małpą zarabiali na ulicach, on pokazywał sztuczki z niebezpiecznymi zwierzętami a małpka ucinała widzom mieszki.
Teraz w kolejnym porcie czekają na przygodę.

10. Towarzysze
Karłowata Żmija ostronosa, ( jadowity wąż), , oswojony od jajka , mieszkający w naramienniku o imieniu Zmysłowy Adam.
Oswojony Skorpion, Kasia
Małpka, Stefan

11. Ekwipunek
Pudełko na małpę
Kurta Łotra, z wieloma kieszeniami, ukrytymi, drugimi dnami i skrytkami
Peleryna łotra
Kaptur łotra
Trzewiki łotra ( do skradania)
Buty łotra
Długi sztylet łotra
Olejek do Zatruwania
Trucizna
Łańcuch
Spory Mieszek złotych monet , 200 sztuk
5 sztyletów do rzucania
Amulet blokujący działanie Magii życia
Sygnet kultu cienia.
6 kg trotylu, lont

Ostatnio edytowany przez Cioropis (2017-07-02 18:47:30)


Everything is temporary. Czarne Motyle na oknach  naszych wrogów mówią o ich sercach więcej niż każde słowa przez nich wypowiedziane.

Offline

#15 2017-07-09 21:48:23

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
Windows 7Firefox 54.0

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Uwaga, opisałem system walki. A ze względu, że ktoś mi narzekał, to levelowanie 1 statystyki możecie od teraz przeprowadzić za pełne 3 PD (ale możecie też dalej mieć dusze hazardzisty [dblpt]P).


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#16 2017-08-26 17:38:58

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
AndroidChrome 38.0.2125.102

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

No, ogólnie szukam drugiego chętnego do pomocy w prowadzeniu sesji. Jak by był ktoś chętny, to czekam na privy (na forum, fb, jak chcecie). Ustalimy szczegóły, powiem co trzeba etc.


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#17 2017-08-31 21:56:24

Shaks
Gracz
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2017-07-15
Liczba postów: 15
Windows 7Chrome 60.0.3112.113

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

1.    Imię: Chulainn

2.    Rasa: Człowiek

3.    Wiek: 19 lat

4.    Wygląd: Młodzian raczej nie wysoki, lecz też nie niski, jak to by Tolkien powiedział: „w sam raz”. Pokaźnie umięśniony, tak jak ci mnisi
z Shaolin: nie przesadnie, nie na pokaz, ale użytkowo! Co do rys twarzy: w związku z pogodnym usposobieniem, dołeczki w policzkach są często widoczne. Zęby również zadziwiająco białe, niczym morskie perełki (ale jednak twardsze niż perły [dblpt]D). Oczy zaś błyszczące i zmienne jak morze; niespodziewanie dziwnym zjawiskiem są te dwie gałki oczne, a raczej ich tęczówki: kogo by nie spytać, każdy powie, że Chulainn ma inne oczy; brązowe jak ziemia, zielone jak drzewa, niebieskie jak ocean lub szare jak chmury –nie ma recepty na tę przypadłość. Była nawet pewna niewiasta, która twierdziła, iż oczy Chulainna są złote! Gdyby spojrzeć na twarz można by powiedzieć, że nawet jest pociągająca, przystojna wręcz –jednakże natura nie jest aż tak hojna: do zestawu z taką ładną twarzyczką Chulainn dostał piękne, ale to piękne kręcone, układające się w coś na kształt afro RUDE włosy. Tak, Chulainn jest rudy. To wystarczająca kara.

5.    Charakter: Wbrew pozorom (a faktycznie, Chulainn kiedy się nie uśmiecha, nie jest postacią, którą chciałoby się spotkać w ciemnym zaułku) Chulainn potrafi być przyjazny. Mimo zawiłej przeszłości, przygód które przeżył nie zdziwaczał i nie zamknął się na świat –wręcz przeciwnie, im bardziej dostawał po głowie, tym bardziej szukał znaczenia i przyczyn cierpienia oraz emanował coraz większą wyrozumiałością i rozwagą.
Z zaufaniem jest jednak inaczej, bowiem Chulainn ufa tylko nielicznym osobom (na przykład swojej mentorce, rękawicom i nogawicom, których używa oraz swojej nielicznej, trochę dziwacznej rodzinie…)

6.    Klasa: Łotr (jaki wpływ na człowieka może mieć kobieta…)

7.    Staty: (b:30 +3 zr; +2 zw; -1 sił; -2 wyt)


Siła:                                  -1   +8  = 7
Zręczność:                        +3   +4  = 7
Wytrzymałość:                  -2    +7  = 5
Zwinność:                         +2   +3  = 5
Inteligencja:                                      3
Mądrość:                                           3
Charyzma:                                         2

8.    Umiejki:
•    Wushu
•    Włócznia
•    Magia Chaosu
•    Magia Natury
•    Kowalstwo
•    Zwiad

9.    Biografia:
To mówi sam Chulainn:
„Czasami, w wolnych chwilach, mam zwyczaj kłaść się na ziemi, na mięciutkiej trawce pod golutkim niebem i oglądać przelatujące spokojnie po nieboskłonie chmury białe jak śnieg (ale też zdarzają się bardzo niemiłe szare i granatowe – one na mnie leją, dosłownie) oraz nasłuchiwać świat dookoła: szczęśliwe ptaki, wesołe cykady, a także głosy ludzkie, gdzieś daleko w oddali. Jeszcze nie tak dawno temu, ten sam zwyczaj miał nieco inny wydźwięk – otóż miałem możliwość podziwiać ten piękny świat z takiej perspektywy jedynie po treningu (no i krótko w trakcie, kiedy nie mogłem się podnieść) jaki przeszedłem w Świątyni, a potem (jeszcze gorszy) na Wyspie Cienia…
[Brrr – dalej mam ciarki jak tylko myślę o Scath… I nie są to dobre ciarki!]
Kiedy tak leżę, wspomnienia mnie dopadają: te przyjemne i te mniej…
[Brrr –znowu!]
…wydarzenia z odległej jak i z relatywnie bliskiej przeszłości; o moich postanowieniach jak i celach, dzięki którym znalazłem się teraz w miejscu w którym jestem teraz i ciągnę tę pożal się Boże opowieść. Nawet nie wiecie jak statki potrafią być zawodne! Rany, żeby płynąć z jednej głupiej Wyspy Cienia na kontynent… i żeby wpłynąć w sam środek chrzanionego sztormu! Tfu! Niech Cię diabli Bosmanie! Niech Ci rum ambrozją najsłodszą, a ziemia lekką będzie! No dobra, dobra, ale może od początku.
Na imię mam Chulainn, lat 19, pochodzę z małej wioski, choć jak widziałem te „nowoczesne miasta” po drodze… pochodzę z dużej osady położonej w najwyższych górach świata, Górach Y’daz! Tak wiem, niewielu o nich słyszało.  Co tu o nich powiedzieć… Nie przypominam sobie teraz wiele, ale wiem, że są to bardzo stare Góry. Grunt, że tam przyszedłem na świat, w jedną bardzo burzliwą noc… Tam dorastałem pomagając mojemu Ojcu w leczeniu chorych z osady (tak nauczyłem się medycyny… no podstaw), potem kiedy Go zabrakło pomagałem Wujowi Kozelowi w kuźni (tak nauczyłem się robić niezłe cacka z gorącego metalu!). Od ponad trzech lat podróżuję po świecie poza Górami. Kiedy zniknął mój Mistrz, udałem się w podróż by go odnaleźć. Cóż, będąc szczerym, Mistrz nie jest jedyną osobą której szukam. Teraz leżąc na mojej chwalebnej Victorii (na moim przewspaniałym statku! Yyy to jest kawałku statku, na którym dryfuję) myślę, że przez ostatnie lata do mojej listy „odważnego poszukiwacza” doszło kilka pozycji…  na przykład mój prawdziwy Ojciec czy Scath… no i jeszcze… Ehh za dużo tego. Ciekawe kiedy gdzieś wreszcie dopłynę…"

10.    Towarzysze: Deska na której właśnie dryfuje

11.    Ekwipunek:
-Najbardziej rzucający się item, tj. długa zawinięta w szorstki materiał włócznia, przypięta na plecach;

-specjalne rękawice i nogawice przystosowane do walki wręcz (pokrywające odpowiednio odcinki od łokci do dłoni oraz od kolan do stóp);

-lekka przewiewna mnisia szata koloru szarego (cóż, kiedyś była biała),

-tzn. „Pas Prawdy” (Girdle of Truth), kawałek skóry, który jest zadziwiająco mocny, jak na skórę

-torbę podróżniczą zarzuconą przez jedno ramię, a w niej: podręczny mini zestaw małego rzemieślnika,

-jedzenie (jakieś zioła i inne korzonki),

-wisiorek składający się z dosyć długiego i dosyć grubego jak na świecidełko łańcucha (skład stopu jest bliżej nieokreślony, bowiem był to prezent od Ojca) na którym zawieszono dwa pierścienie (prawdopodobnie zrobione z tego samego stopu, ale pewności nie ma; zadziwiająco stop ów przypomina złoto, ale tak jak oczy Chulainna często zmienia barwę; tak, jest to także ‘pamiątka rodzinna’),

-mały mieszek wypełniony nasionkami rozmiarami nieco mniejszymi niż orzeszki laskowe

-i na sam koniec: książkę lub bardziej dziennik czy notes –zamykany klamrą w skórzanym obiciu, widać, że bardzo stary i już podniszczony; pomiędzy kartkami widać powtykane najprzeróżniejsze rysunki, szkice, mapy i inne kawałki materiałów na których da się pisać czy malować; sprawiał wrażenie pradawnego źródła wielkiej wiedzy.


"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies" ~Aristotle

Offline

#18 2017-10-17 16:45:41

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
AndroidChrome 38.0.2125.102

Odp: Temat Ogólny (Tu zacznij)

Z powodów osobistych zawieszam do odwołania (chyba, że ktoś będzie chciał przejąć, to czekam na priv).


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cantagallacrew - sarpg - aylife-polskiserwerpg - cs-heroes - raptor700clubpolska