Forum służy do prowadzenia rozgrywek PBF. Powstało w zamyśle grania w RPG tekstowe.
Nie jesteś zalogowany na forum.
Wzór KP:
Imię: Chyba nie muszę tłumaczyć...
Wiek: Patrz: Imię
Rasa: Dowolna. Wystarczy że przekonasz MG. Jeśli chcesz żeby twoja rasa miała jakieś specjalne zdolności, to musisz je opisać MG, a on albo cię wyśmieje, albo spróbuje je zbalansować
Statystyki: Macie na start 56 punktów do rozdania
Siła: Zwiększa atak określonymi broniami i udźwig
Zręczność: Zwiększa atak określonymi broniami, celność strzałów z broni palnej i szanse na uniki
Wytrzymałość: Zwiększa maksymalne HP i efektywność tarcz
Intelekt: Zwiększa zapas many i celność zaklęć. Wpływa też na spostrzegawczość postaci
Siła Woli: Zwiększa atak magią. Wpływa na odporność postaci na panikę
Szczęście: Wpływa na znajdowane przedmioty i niektóre losowe wydarzenia
Charyzma: Wpływa na zdolności komunikacji międzyludzkiej (i międzyinnogatunkowej) postaci
Umiejętności:
Każda umiejętność może mieć 5 poziomów zaawansowania:
1. Nowicjusz: podstawowa znajomość umiejętności - podniesienie zdolności na ten poziom kosztuje 1 punkt doświadczenia
2. Adept: średnia znajomość umiejętności - 2 pkt doświadczenia
3. Ekspert: Duża znajomość umiejętności - 4 pkt doświadczenia
4. Mistrz: Niezwykła znajomość umiejętności - 8 pkt doświadczenia
5. Bóg: Całkowita, ostateczna znajomość umiejętności - 16 pkt doświadczenia (każda postać może mieć tylko jedną umiejętność na boskim poziomie)
Na start możecie rozdzielić między umiejętności 5 punktów. W późniejszej rozgrywce punkty doświadczenia również mogą być użyte do podnoszenia statystyk. Lista umiejętności:
BOJOWE:
Walka bronią lekką - np. sztyletami, rapierami, krótkimi mieczami, pięściami
Walka bronią średnią - np. mieczami, bronią drzewcową, szablami, katanami, lżejszymi toporami i bronią obuchową
Walka bronią ciężką - np. mieczami dwuręcznymi, toporami, młotami
Walka bronią dystansową - np. łuki, kusze, strzelby, pistolety
Posługiwanie się tarczami
Walka dwiema broniami
MAGIA:
Każdy z 5 typów magii ma swoje aspekty odpowiedzialne za różna rzeczy. Aspekty magii, w przeciwieństwie do zwykłych zdolności nie mogą być podnoszone powyżej eksperckiego poziomu. O poznawaniu nowych aspektów oraz dokładnym działaniu magii będzie w innym poście (czytaj: "MG jest leniwy").
Czysta Magia - Aspekty: Destrukcyjny, Kreacyjny, Telekinetyczny
Piromancja - Aspekty: Destrukcyjny, Kreacyjny, Wzmacniający
Elektromancja - Aspekty: Destrukcyjny, Atmosferyczny, Neutralizacyjny
Magia Światła - Aspekty: Destrukcyjny, Kreacyjny, Iluzoryczny
Magia Mroku - Aspekty: Destrukcyjny, Kreacyjny, Manipulacyjny
Rzucanie zaklęć
Rytownictwo - tworzenie run i zaklinanie
INNE:
Wspinaczka
Skradanie
Łowiectwo
Kowalstwo
Czytanie Run
Alchemia
Służba Kapłańska - Daje bonusy do modlitw
Historia Sztuki
Ekwipunek:
Gracz wymyśla, MG dostaje zawału balansuje
Reszta karty jest uzupełniana przez MG i zostanie szczegółowo omówiona w innych postach
I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come
Offline
Pani Stacherka cię nauczyła robić takie śliczne tabelki w wordzie?
Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16
Offline
Pani Stacherka cię nauczyła robić takie śliczne tabelki w wordzie?
Pani Stachera nic mnie nigdy nie nauczyła...
I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come
Offline