Play by Forum

Forum służy do prowadzenia rozgrywek PBF. Powstało w zamyśle grania w RPG tekstowe.

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-24 15:03:41

shadoa
Gracz
Dołączył: 2017-04-11
Liczba postów: 95
WindowsChrome 52.0.2743.116

6. Spis akcji i kart

Interakcje z regionami wspólne dla kilku regionów

1. zwykła
#do 10 odwiedza Cię zamaskowany człowiek i oferuje Ci swoje usługi Otrzymujesz dowolną negatywną ukrytą kartę akcji. Możesz ją zagrać jedynie w tym regionie
#0+ Doszły cię słuchy o grasującym w okolicy potworze... Otrzymujesz losowe zlecenie na Mniejszego Potwora
#10+  znajomy kupiec prosi cię o eskortowanie jego karawany Tracisz 3 akcje, przenosisz się do losowego innego regionu, otrzymujesz 10 złota i 5 popularności w obu regionach.
#N 20-30   w ciemnej ulicy czekała już na ciebie zasadzka... Oddaj 5 sztuk złota lub rzuć d6. 1-4 - tracisz 10 sztuk złota i 1 wpływ. 5-6 - brak efektu

2. zwykła
#- w ciemnej uliczce obrabiasz samotnego, mniej znanego kupca Otrzymujesz 3 sztuki złota. Jeśli twoja popularność jest mniejsza od 10, tracisz 5 popularności. Inaczej tracisz 2 popularności
#0+  Znajomy podsuwa ci kontakt do niezłego wojownika, który chętnie przekaże ci część swojej wiedzy  Efekt pasywny. Dopóki jesteś w regionie, możesz w ciągu jednej akcji nauczyć się dowolnego ataku walki wręcz poziomu 1 za 2 złote monety
#sława 5+ Starszy miasta prosi ciebie o zabicie okolicznego potwora Otrzymujesz losowe zlecenie na większego potwora. Za porażkę tracisz dwa razy więcej popularności.
#30+ Starszy miasta oferuje ci swoją pomoc w zamian za głowę miejscowego mordercy Otrzymujesz losowe zlecenie na przestępcę. Oprócz zwykłej nagrody wybierz jedną z trzech losowych aktywnych kart akcji

3. zwykła
#N mniej niż -10 Atakuje cię grupa wściekłych mieszkańców Walka. Mieszkańcy atakują 4 losowymi atakami. Mieszkańcy uciekają, gdy dwóch lub więcej z nich zostanie trafionych. -20 do popularności. W przypadku porażki bohater traci 10 złotych monet i jest uwięziony przez 1 rundę.
#N mniej niż 5. W ciemnej uliczce atakuje cię 3 pijanych osiłków Walka. Ataki osiłków są o 15 wolniejsze ale mają się +2 siły. Wylosuj kartę akcji poziomu 0 za każdego osiłka. Każdy z osiłków pada po trafieniu.
#5+ dowiadujesz się, że bogaty kupiec przyjechał do miasta, po znajomości może ci sprzedać pewne towary… Możesz kupić dowolne przedmiot lub broń za cenę o 20% niższą (zaokrąglane w górę). 
#25+ zostajesz zaproszony na ślub jednego z bogatszych mieszczan Popularność +5. Popularność w pozostałych regionach oraz w Pałacu +3. Wpływy +1.

4.
W mieście pojawiają się wędrowni kupcy.
Umieść w regionie wydarzenie: targ
#5+ Dowiadujesz się, że w ratuszu chwilowo przebywa wędrowny czarodziej Możesz za cenę 5 sztuk złota natychmiast zagrać na ten region dowolną akcję magiczną o mocy nie większej niż 4 która nie ma  efektu negatywnego dla miasta
#15+ Wędrowny czarodziej zaprasza cię do swojej chwilowej siedziby… Możesz nauczyć się dowolnej magicznej akcji lub magicznego ataku o mocy nie większej niż 3.
#30+ Wpływy 20+ Kupcy odwiedzają cię i proszą cię o ochronę ich karawany zlecenie: tracisz następną rundę. Otrzymujesz 10 sztuk złota lub dowolny przedmiot oraz przemieszczasz się wtedy do losowego regionu innego niż obecny. Rzuć d6. Na 1 atakuje cię losowy mniejszy potwór (wylosuj zlecenie aby ustalić co to będzie) Na 2-3 atakuje cię 6 bandytów. Bandyci atakują 4 atakami poziomu 1 oraz 2 poziomu 2. Uciekają, gdy trafisz 3 lub więcej.[być może będą karty zdarzeń w podróży

5. tylko dla regionów z nielubianymi władcami
Grupa wściekłych na miejscowego księcia ludzi zaczyna podjudzać społeczeństwo umieść na regionie znacznik buntu
#- dołączasz do tłumu Popularność księcia -5. Wpływy +1.
#- uspokajasz ludzi  Popularność księcia +5. Wpływy +1.
#sława 10+ wraź swoje poparcie dla władcy popularność spada o 2 za każdy punkt sławy. Popularność u księcia wzrasta o 1 za każdy punkt sławy. Usuń 1 znacznik buntu.
#sława 10+ wyraź swoje poparcie dla ludu popularność +10 oraz +1 za każdy punkt sławy. Popularność u księcia spada o 2 za każdy punkt sławy. Umieść na regionie dodatkowy znacznik buntu
#wpływy 30+ przekonujesz kilka ważniejszych osobistości do swoich racji... usuń lub dodaj  do dwóch znaczników buntu

6. tylko dla regionów z nielubianymi władcami
Książę rozkazuje ściąć kilku bardziej znanych przeciwników
#- dołączasz do grupy zwolenników księcia popularność -5. Popularność księcia +5. Wpływy +1.
#- ignorujesz wydarzenie. Do twojej siedziby przybywa przychylny ci człowiek otrzymujesz dowolną ukrytą kartę akcji
#20+ wpływy 10+ próbujesz przeszkodzić w wykonaniu egzekucji Popularność +10. Popularność księcia -20. Sława +1. Umieść na regionie znacznik buntu.
#40+ wpływy 30+ sława 10+ rozpoczynasz bunt Sława +2. Popularność u księcia natychmiast zmienia sie na -50. Natychmiast umieść na regionie dwa znaczniki buntu. Stajesz się pretendentem do tronu księcia. Więcej w zasadach o buncie

7. tylko dla regionów z nielubianymi władcami
Książę zbiera podatki
#N<-15 Popularność księcia 10+  miejscowi uznają ciebie za wspólnika księcia Niemożliwa walka. Zostajesz uwięziony oraz tracisz 6 sztuk złota
#- wspomagasz mieszkańców finansowo  wydaj co najmniej 6 sztuk złota. otrzymujesz 1 popularności za każde wydane złoto
#- podjudzasz tłum umieść na regionie znacznik buntu. Popularność księcia -5.
#40+ wpływy 30+ sława 10+ rozpoczynasz bunt Popularność u księcia natychmiast zmienia sie na -50. Natychmiast umieść na regionie dwa znaczniki buntu. Stajesz się pretendentem do tronu księcia. Więcej w zasadach o buncie

8.
W wiosce wybuchł pożar i spalił większość domów umieść na regionie jako wydarzenie. Pozostaje 1 turę.
#N <20 grupa mieszkańców oskarża cię o podłożenie ognia Walka. Mieszkańcy atakują 3 losowymi atakami. Jeśli przegrasz, zostajesz uwięziony i tracisz 6 sztuk złota
#- pomagasz naprawiać domy popularność +5.
#- wspomagasz mieszkańców finansowo otrzymujesz 5 popularności oraz 1 wpływ za każde wydane 5 złota.
#15+ starszy wioski prosi cię o złapanie podejrzanego Zlecenie. Rzuć d6. Na 6 realizujesz zlecenie.

9.
W wiosce wybuchł pożar i spalił większość domów umieść na regionie jako wydarzenie. Pozostaje 1 turę.
#<5 ograbiasz część spalonych domostw popularność -10. Rzuć k6. 1-2: 7 złota, 3-4: 10 złota, 5: 5 złota i losowa broń podstawowa. 6: 5 złota i losowa broń zaawansowana.[moze wporowadze artefakty]
#- pomagasz naprawiać domy popularność +5.
#wpływy 10+ oskarżasz konkretną osobę o podłożenie ognia popularność -5. Wpływy +1.
#N 30+ Miejscowi proszą cię o pomoc w sprzątaniu tracisz 20 złota, otrzymujesz 20 popularności oraz 5 wpływów lub tracisz 10 popularności.

10. tylko dla regionów z lubianymi władcami
Książę postanowił zorganizować festyn umieść na regionie jako wydarzenie. Zaczyna się w przyszłej rundzie i trwa jedną rundę. Wylosuj nową kartę interakcji. Pożar oraz plaga anulują festyn.
#- grasz w gry hazardowe postaw 5 złota. Rzuć k6. 1-2 tracisz, 3-4 nic się nie dzieje,5: wygrywasz 3 złota, 6: wygrywasz 10 złota.
#- W związku z wydarzeniem w mieście pojawili się kupcy możesz kupić dowolną broń
#- Bawisz się w karczmach ze zwykłymi mieszkańcami tracisz 5 złota. popularność +10.
#sława 15+ Opowiadasz ludziom o swoich przygodach sława +2. Popularność +5.

11. tylko dla regionów z lubianymi władcami


12.
Zaraza! pozostaw jako wydarzenie. Umieść na karcie 2 znaczniki. Kiedy ostatni zniknie, plaga się kończy. Na koniec każdej rundy rzuć k6. 1: dodaj znacznik 2-3 nic się nie dzieje 4-5: zabierz znacznik 6. usuń wszystkie znaczniki
#N rzuć k6. 1-2: Zaraziłeś się! tracisz najbliższe 4 akcje. 3-6: Jeszcze jesteś zdrowy... rozpatrz dalsze efekty
#N <-20 Zostajesz oskarżony o spowodowanie plagi Walka. Mieszkańcy atakują 3 losowymi atakami. Jeśli przegrasz, zostajesz zarażony.
#- wspomagasz leczyć chorych popularność +10. Tracisz 3 złota.
#- Uciekasz z regionu! popularność -5. Tracisz pozostałe akcje. W następnej rundzie przenieś się do innego regionu.

13.
Zaraza! pozostaw jako wydarzenie. Umieść na karcie 2 znaczniki. Kiedy ostatni zniknie, plaga się kończy. Na koniec każdej rundy rzuć k6. 1: dodaj znacznik 2-3 nic się nie dzieje 4-5: zabierz znacznik 6. usuń wszystkie znaczniki
#N rzuć k6. 1-2: Zaraziłeś się! tracisz najbliższe 4 akcje. 3-6: Jeszcze jesteś zdrowy... wykonaj akcję.
#- wspomagasz leczyć chorych popularność +10. Tracisz 3 złota.
#wpływy +10 Sprowadzasz znajomego medyka Tracisz 10 złota. Usuń znacznik. Popularność +10. Wpływy +4.
#N wpływy +20. Starszy wioski prosi cię o pomoc Tracisz 10 złota. Popularność +10, wpływy +2 lub tracisz 10 popularności

14.
Rzeka wezbrała i zalała okoliczne domy pozostaw jako wydarzenie wydarzenie. Usuń na końcu następnej rundy
#- wspomagasz ludzi swoimi pieniędzmi otrzymujesz 1 popularności za każde wydane 1 złota
#- pomagasz tamować wodę popularność +5
#- ignorujesz zdarzenie popularność -5
#wpływy 10 pomagasz w organizacji sprzątania wpływy +2.

15.
Silna burza zalała obszar oraz zniszczyła wiele domów pozostaw jako wydarzenie wydarzenie. Usuń na końcu następnej rundy
#N <-10 zostajesz wygoniony przez lokalnego kapłana popularność -5. Nie możesz wykonywać interakcji w najbliższych turach
#- wspomagasz ludzi swoimi pieniędzmi otrzymujesz 1 popularności za każde wydane 1 złota
#- pomagasz przy sprzątaniu popularność +5
# wpływy 20+ sprowadzasz znajomą drużynę saperów tracisz 10 złota. Popularność +10, wpływy +3.

16. zwykła
#N <-10 zostajesz otruty! tracisz następne 4 akcje
#- dowiadujesz się o okolicznym potworze... otrzymujesz losowe zlecenie na mniejszego potwora
#10+ Znajomy przedstawia cię niezłemu wojownikowi możesz się nauczyć dowolnego ataku poziomu 1.
#30+ sława 10 lokalny wojownik prosi cię o nauczenie jego syna walki zlecenie tracisz 2 tury. otrzymujesz 15 złota.

17. zwykła
#- mieszkańcy wioski poszukują kogoś, kto przepędzi pewną szkaradę... otrzymujesz losowe zlecenie na mniejszego potwora
#5+ W mieście przejazdem przebywa handlarz rzadkiej broni możesz kupić dowolną zaawansowaną broń
#15+ w zamian za wspieranie społeczności starosta oferuje ci swoją pomoc wybierz jedną z dwóch losowych aktywnych kart akcji
#N 30+ mieszkańcy biednej wioski proszą cię o pomoc tracisz 15 złota lub tracisz 10 popularności

18. zwykła
#- mieszkańców wioski od pewnego czasu dręczy jakaś bestia... otrzymujesz losowe zlecenie na mniejszego potwora
#N 10-15 Burmistrz prosi cię o pomoc w odnalezieniu jego córki... zlecenie poświęć akcję i rzuć k6. na 6 sukces. Porażka na koniec następnej rundy. Sukces: 10 popularności, 5 złota, Porażka: -10 popularności
#10+ jesteś zaproszony na przyjęcie do lokalnego handlarza wpływy +2.
#N 15+ sława 5+ zostałeś otruty rzadką trucizną... Otrzymujesz 3 znaczniki. Zamiast akcji rzuć k6. 4-5: usuń znacznik, 6: usuń znacznik i wykonaj akcję

19. zwykła
#N < 0, sława < 4 wdajesz się w kłótne z kilkoma mieszkańcami popularność -5.
#- w ciemnej uliczce obrabiasz samotnego, mniej znanego kupca Otrzymujesz 3 sztuki złota. Jeśli twoja popularność jest mniejsza od 10, tracisz 5 popularności. Inaczej tracisz 2 popularności
#5+  znajomy kupiec prosi cię o eskortowanie jego karawany Tracisz 3 akcje, przenosisz się do losowego innego regionu, otrzymujesz 10 złota i 5 popularności w obu regionach.
#N 20+, sława 5+ Burmistrz prosi cię o uporanie się z dużym potworem, który niedawno przybył w okolicę otrzymujesz losowe zlecenie na dużego potwora

20.
#N mniej niż 5. W ciemnej uliczce atakuje cię 3 pijanych osiłków Walka. Ataki osiłków są o 15 wolniejsze ale mają się +2 siły. Wylosuj kartę akcji poziomu 0 za każdego osiłka. Każdy z osiłków pada po trafieniu
#5+  Znajomy podsuwa ci kontakt do niezłego wojownika, który chętnie przekaże ci część swojej wiedzy  Efekt pasywny. Dopóki jesteś w regionie, możesz w ciągu jednej akcji nauczyć się dowolnego ataku walki wręcz poziomu 1 za 2 złote monety
#10+ jesteś zaproszony na przyjęcie do lokalnego handlarza wpływy +2.
#30+ sława 5+Starszy miasta oferuje ci swoją pomoc w zamian za głowę miejscowego mordercy Otrzymujesz losowe zlecenie na przestępcę. Oprócz zwykłej nagrody wybierz jedną z trzech losowych aktywnych kart akcji

21. zwykła
#do 10 odwiedza Cię zamaskowany człowiek i oferuje Ci swoje usługi Otrzymujesz dowolną negatywną ukrytą kartę akcji. Możesz ją zagrać jedynie w tym regionie
#5+ dowiadujesz się, że bogaty kupiec przyjechał do miasta, po znajomości może ci sprzedać pewne towary… Możesz kupić dowolne przedmiot lub broń za cenę o 20% niższą (zaokrąglane w górę). 
#sława 5+ Starszy miasta prosi ciebie o zabicie okolicznego potwora Otrzymujesz losowe zlecenie na większego potwora. Za porażkę tracisz dwa razy więcej popularności.
#25+ zostajesz zaproszony na ślub jednego z bogatszych mieszczan Popularność +5. Popularność w pozostałych regionach oraz w Pałacu +3. Wpływy +1.


Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Interakcja z ...

Zlecenia na mniejsze potwory

zlecenia na większe potwory

zlecenia na przestępców

zlecenia losowe

Akcje ukryte

akcje aktywne

akcje pasywne

akcje magiczne

Postacie niezależne
Hans Ferder Wpływy 30. Popularność -10.
Dan Meris Wpływy 25. Popularność +30.
imie wpływy popularność sława bla bla bla


Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
pierwszaki1b2019 - forum-klocunie - rl-nba - spdlkcforum - invoblog