Play by Forum

Forum służy do prowadzenia rozgrywek PBF. Powstało w zamyśle grania w RPG tekstowe.

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-03-08 19:36:29

Nie Czaha
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-02-09
Liczba postów: 352
WindowsChrome 56.0.2924.87

[Mechanika] Podstawy i karty postaci

RPG będzie się odbywało w świecie sci-fi (tak dla odmiany  [dblpt]) ). Wszystko będzie działało bardzo podobnie do RPG Wiktora - ja przedstawiam sytuację a wy reagujecie. Tak samo, niedopowiedzenia rozumiem jak mi się podoba.

Instrukcja do KP:

1. - Imię, numer seryjny, przydomek, co tam chcesz

2. - Rasa:
- Człowiek - Potomek dawnych Ziemian, ma za sobą dziedzictwo kosmicznej ekspansji i podbojów w postaci dobrej sytuacji społecznej - 42 punkty statystyk do rozdania, charyzma +2
- Antropomorf - Kolonizacja obcych planet spowodowała przyśpieszoną adaptację niektórych ludzi do trudnych warunków. W wielu miejscach antropomorfów traktują "nie za dobrze" - 42 punkty statystyk do rozdania, możliwość wyboru cechy specjalnej, charyzma -2
- Restorant - Efekt obsesji pewnych ludzi na punkcie restoracji pierwotnego człowieka - osobnika zdolnego do reprodukcji z każdym potomkiem rasy ludzkiej (oczywiście pasującej płci). Fakt że jest klonem wyhodowanym w laboratorium odbił mu się na zdrowiu - 48 punktów statystyk do rozdania, losowy defekt
- Obcy - Mimo agresywnej ekspansji Ludzkich Wspólnot część rdzennych mieszkańców planet pozostała przy życiu. Parę obcych cywilizacji ciągle zachowuje niepodległość, ku rozpaczy władców ludzi. Nazwę rasy można wymyślić - 38 punktów statystyk do rozdania, możliwość wyboru cechy specjalnej, możliwość dobrania dodatkowej zdolności

3. - Cechy charakterystyczne - Wiek, wygląd, osobowość. To co masz w środku i na zewnątrz

4. - Klasa postaci - czymś się trzeba w życiu zajmować
- Najemnik - mistrz (albo nie taki wcale mistrz) walki na bliski dystans, najlepiej zaostrzonym kijem. Ma dodatkowo umiejętność "broń biała" i jedną z umiejętności bojowych może mieć od razu na poziomie drugim
- Żołnierz - amator strzelania w ruchome cele, a w szczególności te, za których trafienie płacą. Ma dodatkowo umiejętność "broń palna" i jedną z umiejętności bojowych może mieć od razu na poziomie drugim
- Złodziej - jego ulubioną rozrywką jest nie do końca jawny transfer przedmiotów - Ma dodatkowo umiejętność "kradzież kieszonkowa" lub "hakerstwo" na poziomie drugim
- Uczony - preferuje teorię od praktyki - Ma dodatkowo umiejętność "telekineza" i jedną z umiejętności arkanicznych może mieć od razu na poziomie drugim
- Lekarz - facet od zszywania tych pozostałych - Ma dodatkowo umiejętność "szybkie leczenie" na poziomie drugim i wyrzutnię strzałek stymulacyjnych
- Mechanik - od tysięcy lat charakteryzuje ich znajomość techniki i rowek widoczny przy schylaniu się -   Ma dodatkowo umiejętność "sterowanie pojazdami" lub "mechanika" na poziomie drugim
- Bezrobotny

5. - Statystyki - ilość punktów do rozdania zależy od rasy, maksymalna wartość (bez bonusów) to 12.
- Siła - nawet w czasach karabinów laserowych czasem trzeba komuś jebnąć w twarz
- Zręczność - czasem jest lepiej jak coś cię nie trafi...
- Wytrzymałość - ...ale trzeba być gotowym na taką ewentualność
- Inteligencja - zdolność używania mózgownicy i spostrzegawczość postaci
- Siła Woli - przede wszystkim zwiększa siłę zdolności arkanicznych i zmniejsza podatność na obcy wpływ
- Charyzma - Decyduje o tym czy jesteś mistrzem retoryki, czy mówisz "Yyyyyyyy...". Im więcej tym bardziej cię lubią
- Szczęście - Gdy nic już nie wyjdzie... Dodatkowo ma wpływ na niektóre zdarzenia losowe

6. - Umiejętności - 3 do wyboru
- Bojowe
- broń biała
- broń palna (też wszelkie karabiny laserowe, itp)
- broń rzucana
- walka dwiema broniami
- szermierka - odbijanie ataków i riposty
- Arkaniczne
- telekineza
- katalizacja - wzmacnianie broni maną
- aury - wyczuwanie obecności innych istot
- telepatia
- perswazja - These are not the droids you're looking for
- Inne
- kradzież kieszonkowa
- hakerstwo
- sterowanie pojazdami
- szybkie leczenie
- mechanika
- kamuflaż
- retoryka
- dowodzenie
- Cechy specjalne - nie zajmują miejsca na umiejętności
- Widzenie w ciemności
- Wzmocniony szkielet
- Wytrzymałe mięśnie
- Przyśpieszona regeneracja
- Odporność na ciepło/zimno/promieniowanie
- Przyśpieszone reakcje
- Większa pojemność płuc
- Losowa  [dblpt]P

Jeśli coś mi wypadło z głowy to proszę proponować więcej

7. - Historia postaci - Nie będzie tu udostępniana, będzie wiedział o niej tylko MG i właściciel postaci (przynajmniej na początku)

Ekwipunek ustala MG

EDIT: Dodałem więcej umiejętności


I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come

Offline

#2 2017-03-09 21:36:15

Nie Czaha
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-02-09
Liczba postów: 352
WindowsChrome 56.0.2924.87

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

Karta Mateusza:
Imię – Gregory „Hitler” Schopenhauer
Rasa – człowiek (wyjątkowo)
Charakterystyczne cechy - 18 lat, brunet, oczy brązowe, wzrost średni, typowy wygląd (chociaż ubrania z reguły szare/czarne) jak na 18-latka. Mimo wieku jest dojrzały. Wyznawca filozofii Schopenhauera, ogólnie niemiły w obyciu, lubi być złośliwy, wredny etc. Chociaż, jeżeli cię polubi, czasem usłyszysz od niego coś miłego. Wierny swoim ideałom. Uważa, że ironicznie, kiedy skraca cierpienie swoim leczeniem, jednocześnie przedłuża cierpienie ze świadomości śmiertelności i nieubłagalności przemijania czasu. W środku mam organy (WOW).
Klasa – Lekarz
Statystyki:
- Siła – 1
- Zręczność – 8
- Wytrzymałość – 5
- Inteligencja – 10
- Siła woli – 5
- Charyzma – 7 (+2)
- Szczęście (nie w sensie odczuwania szczęścia) – 6
Umiejki:
- Broń palna
- Hakerstwo
- Mechanika
- Szybkie leczenie lvl 2 (klasowo)


I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come

Offline

#3 2017-03-10 19:29:12

Czarny Smok
Chwilowo Władca Wszechświata
Skąd: Wszechczas
Dołączył: 2017-02-05
Liczba postów: 638
AndroidChrome 38.0.2125.102

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

1. Hasimir Fenring
2. Człowiek
3. 23 lata 8 miesięcy i 19 ziemskich dni. Czarne włosy i błękitne oczy. Wysoki, postawny ale i zwinny. Porywający przywódca. Jego twarz jest uważana za przystojną. Jego brodę pokrywa lekki zarost. Jest przedstawicielem "starej gwardii" i pragnie powrotu starej władzy szlacheckiej.
4. No risk no fun
5. Siła – 8
Zręczność – 9
Wytrzymałość – 6
Inteligencja – 4
Siła woli – 2
Charyzma – 14
Szczęście - 1
6. Broń biała
Szermierka
Retoryka


Lesser Evil - Mistrz Gry
War of Shadows - Hasimir
A Game Of Thrones - #1Stark #2Martell

Offline

#4 2017-03-10 21:28:50

WojtazZzZ
Gracz
Dołączył: 2017-03-04
Liczba postów: 48
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

1. Nr. seryjny 6669666
2. Rasa antropomorf
3. 17 lat, jasne, długie włosy i niebieskie oczy. Urodziwy, stosunkowo niski i bardzo silnie zbudowany jak na tak młodocianą osobę. Ma bardzo wygórowane zdanie o swojej rasie i sobie samym. Nie boi się praktycznie niczego i cały otaczający go świat ma w głębokim poważaniu.  W wieku 9 lat zabił swojego rodzonego brata, gdyż ten nie chciał się z nim bawić.
Jest osobą bezwzględną i nie ma dla niego  żadnych wartości, w swoim życiu wyznaje szeroko rozumiany liberalizm.
4. Klasa - żołnierz
5. Staty :
Siła - 2
Zręczność - 11
Wytrzymałość - 6
Inteligencja - 6
Siła woli - 1
Charyzma - 4 (-2)
Szczęście - 12

6. Broń palna 2 lvl
sterowanie pojazdami
przyspieszone reakcje
mechanika
hakerstwo

Ostatnio edytowany przez Nie Czaha (2017-03-28 20:35:46)

Offline

#5 2017-03-13 08:15:47

Nie Czaha
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-02-09
Liczba postów: 352
AndroidChrome 56.0.2924.87

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

Dokładniejsze działanie statystyk
Siła - dosyć oczywiste - ma znaczenie np. gdy chcesz coś ciężkiego przesunąć  lub w coś mocno walnąć

Zręczność - wpływa na szybkość reakcji i skuteczność robótek ręcznych postaci. Przydatna przy unikach

Wytrzymałość - postać o dużej wytrzymałości będzie w stanie walczyć dłużej, nawet mimo ran, będzie też miała większe szanse na uniknięcie śmierci w przypadku oberwania czymś

Inteligencja - zdolność przetwarzania informacji, wyciągania wniosków i spostrzegawczość. Postaci o dużej inteligencji mogą mieć dokładniej opisane np. słabe punkty wrogów

Siła Woli - zwiększa siłę umiejętności arkanicznych i zmniejsza podatność postaci na czynniki zewnętrzne takie jak presja czasu lub morderczej biomachiny

Charyzma - zdolności komunikacyjne, przekonywanie ludzi

Szczęście - wpływa na niektóre zdarzenia losowe


I collect my story
Under the fragmented skies
Traveling through my wasteland
Praying for the rain to come

Offline

#6 2017-03-23 12:46:32

Adword
Mistrz Odpisów
Dołączył: 2017-03-15
Liczba postów: 127
AndroidChrome 34.0.1847.114

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

1. Jarred
2. - Rasa:
- Człowiek - Potomek dawnych Ziemian, ma za sobą dziedzictwo kosmicznej ekspansji i podbojów w postaci dobrej sytuacji społecznej - 42 punkty statystyk do rozdania, charyzma +2
3. - Cechy charakterystyczne - Wiek 30
Średni wzrost, niewyróżniające się rysy twarzy, jasne włosy i niebieskie oczy.
Spokojny i opanowany. Nie lubi rabusiów i złodziei.
4. - Klasa postaci - czymś się trzeba w życiu zajmować
- Uczony - preferuje teorię od praktyki - Ma dodatkowo umiejętność "telekineza" i jedną z umiejętności arkanicznych może mieć od razu na poziomie drugim
5. - Statystyki:
- Siła - 2
- Zręczność -6
- Wytrzymałość - 6
- Inteligencja -12
- Siła Woli - 12
- Charyzma - 2+2
- Szczęście - 2
6. - Umiejętności - 3 do wyboru
- broń palna (też wszelkie karabiny laserowe, itp)
- aury
- sterowanie pojazdami
- telekineza lvl 2

Offline

#7 2017-09-05 18:20:10

shadoa
Gracz
Dołączył: 2017-04-11
Liczba postów: 95
WindowsChrome 52.0.2743.116

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

1. Eni 'Cień' Vin
2. Człowiek
3. wzrost 1.7 chudy jak badyl niebieskie oczy brązowe włosy ciemniejsza cera
4. haker
5. na priv
6. na priv
7. na priv


Polecam lekturę "upadającego imperium". Dla leniwych nawet mam link
http://www.staszic-2000-f-rpg.mojeforum … .php?id=16

Offline

#8 2017-09-20 11:40:31

R hlorr
Mistrz Gry
Dołączył: 2017-09-18
Liczba postów: 11
AndroidUnknown

Odp: [Mechanika] Podstawy i karty postaci

Będę wysłał moją kp stopniowo, w zależności ile będę w stanie pisać na lekcji/w domu.

Imię:Kanan "Chlorr" Jarax
Rasa: Obcy
Cechy charakterystyczne: Z sylwetki wygląda na szczupłego człowieka o wzroście ok 180 cm. Na tym jednak podbieństwa z tą rasą się kończą. Ma czarną, lekko połyskującą skórę, czerwono-pomarańczowe oczy i rządek małych rogów ciągnących się wokół gładkie, pozbawionej włosów głowy. cd nastąpi wkrótce

Wiadomość dodana po 23 h 47 min 43 s:
Strój: Jak każdy kaasanin Kanan chodzi w całkowice czarnym stroju co oznacza czarny kombinezon sięgający do kolan z kapturem. Do tego dochodzą rękawiczki, spodnie i wysokie, masywne buty a także pas z różnymi przedmiotami.
Klasa: Najemnik
Resztę wyślę prawdopodobnie na priva.

Prosiłbym o sklejenie tych dwóch postów i wywalenie zbędnych elementów.


Tymczasowy MG

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
gangialtdorfu - rzeczpospolita - seriesmta - gwardia - testyyy